Üye Memnuniyet Anketi

Telefon Numaranız
İDARİ HİZMETLER PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI
Adınız ve Soyadınız
BORSAMIZIN FİZİKİ KOŞULLARI VE DEPARTMANLAŞMA ŞEKLİ
BORSAMIZIN TALEPLERİNİZ KARŞISINDAKİ YETERLİLİĞİ VE İLGİSİ
BORSA ÜST YÖNETİMİNE ULAŞILABİLİRLİK
BORSAMIZIN ÜYELERİNİ TEMSİL DÜZEYİ (YEREL & ULUSAL)
WEB SAYFAMIZIN YETERLİLİĞİ
SİZE NASIL ULAŞMAMIZI İSTERSİNİZ?
BORSAMIZIN SİZİN İÇİN HANGİ SOSYAL FAALİYETLERİ GERÇEKLEŞTİRMESİNİ İSTERSİNİZ?
ÜYELERİMİZİN DE FAYDALANABİLECEĞİ ŞEKİLDE, MALATYA'NIN SOSYO-EKONOMİK GELİŞİMİNİ SÜRDÜRMESİ İÇİN BORSAMIZIN ÜZERİNDE ÇALIŞMASI GEREKTİĞİNİ DÜŞÜNDÜĞÜNÜZ PROJE FİKİRLERİNİZ NELERDİR? LÜTFEN YAZINIZ
BİZE İLETMEK İSTEDİĞİNİZ ŞİKAYET / GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİZ
BORSAMIZIN SİZE VERDİĞİ HİZMETİN GENEL KALİTESİ VE TEMSİL ETME DÜZEYİ
GENEL SEKRETER PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI
MUHASEBE SORUMLUSU PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI
TESCİL SORUMLUSU PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI
SANTRAL&MUAMELAT SORUMLUSU PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI
AKREDİTASYON-EĞİTİM&ARAŞTIRMA SORUMLUSU PERSONELİN HİZMET YETERLİLİĞİ NEZAKETİ VE DAVRANIŞI

KVKK aydınlatma Metni' ni okudum, kabul ediyorum.